CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 Disember 2008

RaYer HaJi 2008






BusY....BusY....Busy.....
emmmm
pahang -> Klantan -> paHang -> Klantan... fuhhh pnat tau..



sparuh dari usia ku mg dok kat dalam kete biru hubby aku tuh...

bekilat tuh... emmm raser nie ler paru-paru Mr Jep

emmmm biler la seat y dah naik pnyek aku hnyak tue nak btukar pade seat RecaRo (btoi ker eja?...blasah).. baru ler tak sakit pinggang sayang nie bang oiii...
Baru ari nie jejari cute aku nie.. mngetOK...tok...tok.. keyboard nie ha.. n Da' story pasai aku nyer Rayer Aji

RaYer Aji 2008 mcam y dah termaktub dlam buku perjanjian... akta DAT1122 pindaan kes DBC9922.. Rayer taun nie.. kat umah abang kat Bachok..

emmm sememang nyer lain family laen lak corak dan amalan nyer...
Rayer kat sini mg laen... klo kat umah aku 1 ari sblum rayer/ malam rayer memang sibuk bangat.. msak rndang la.. rbus ktupat ar... tkar langsir..& susun sumer kuih atas mja.
Tp kat umah mertua ku laen plak gayer n etika nyer...
mr Jep kater rayer aji nie tak ler beria..ria ngat biaser jerk.

Malam rayer tu... tak der wat aper-aper pown.. relaXs jer
so aper lagi aku pon menjahit ler manik n sulam bunga kat baju yang aku namerkan "Baju Rayer Aji Tak Glamer" stelah baju rayer aku tak dbenarkan pakai oleh Mr Jep... kater nyer "GLAMER" ngat...


aku sulam&jahit manik sndiri tau "BAju Rayer Aji Tak Glamer" nie

Pepagi tue...wat-wat ler tolong sket..sket..huhu mlas nyer nak berpeluh-peluh pagi rayer...
Klo kat umah aku pagi rayer nie Waktu melaram n bersenang lenang menghias diri...huhu.
Cenggitulah ikutkan jerk rntak nyer lagi pown bkan buat pe ngat tolong potong kek jerk.. hhehe...




Tapi yang paling penting Rayer aji nie... kami tunaikan AKIKAH buat eisya
"Nur Natasya Jazlina Binti Mohd Jafni" Tapi aku takleh g time lembu tue d AkIkaH kan..
so tgok gmbar jer lah... tringin gak nak rakam kan saat-saat tue... tapi cam aku bagitau.. Lain Family laen caranyer....
Yang penting smoga kami sekeluarga diberkati dan amalan ini diterima..amin..

Dan rayer aji nie gak tlah mengguRis atie ku... huhu... biar lah yang sedih tu tersimpan dalam atiku yang pink nie...lagi pon saper lah nak amek pduli aper yang kiter rase... tapi...emmm biarlah.. nanTi aku cerita kan kot..Kot..
tak pe lah insyaallah.. Allah Maha Kaya.. setiap dugaan itu untuk orang yang terpilih...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bunga sudah add link and follow kamu...
keep on blogging yeah..
:)

eRiNsZ berkata...

THanX ya' BunGa...

Tanda Kenangan