CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 Disember 2009

boring tahap cipan gunung

huhu tharu lak bca komen kngkawan kt entry sblm ni. Hehehe erin tak le jahat nyat sbnarnye. (ceh ayt bela dri npk).

Tp korang tgk la ape y blaku..
Sdah pkul bpe kawan-kwan? Upps ini bkan auto pblish or schedule post. Tp mg dtaip dr jewmari pink ni via celcome 3g.
Huh brape lah bil haku blan ni...

Bkan itu tnda soal nye. Tp dmanakah LAKI AKU?
Harus kah daku bGUMBIRA?
mg ler bkan selalu tp....
Tension weh.
Nak je i pandu G2 tu pg shoping.. (huk huk ak mner rti bwk manual lg pn ada ke kdai bkak pd pkul ini?)

wokeh la. Skian shaja luahan hati. ~SUMPAH AKU TENSION~

4 ulasan:

era n aje berkata...

Hehe.. sabar2. Cewahh pandai aku nasihat kan org.Tapi aku nak bgtau satu jer macam mana dia boring duk umah kita, macam tu rasanya bila kita duk tempat dia. Ini dari pengalaman makcik sendiri.Haha..

ONE ZABA berkata...

tak sama rasa boring tahap cipan masuk longkang. nak ke mana pun tak boleh.

ije berkata...

kalo bosan malam.. g shopping 7e la kak erin. haha

eRiNsZ berkata...

hehe edisi balas demdam 3 ari bturut-turut aku mau shooping...

Tanda Kenangan