CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 Mac 2010

aku dah... saya dah..

hye, kurang berinfomasi dan kurang ceria kan page pink ini..
huhu~ masih dalam proses pembinaan
edisi mengecat pink heart ini asyk tertangguh dek tkanan-demi tekanan
ape yang erin TEKAN?

hehehehe~
button mesin basuh, keyboard com, sometime h.phone, and so so on la..

huhu merujuk tajuk di ateh ~cheewah~
apa yang
AKU DAH... SAYA DAH.... nyer erin?

mau citer pasal satu makhluk (mungkin dr planet laen... atau mungkin di sebelah anda ~AWAS atau... mungkinkah ia adalah anda?

situasi nyer begini:

SITUAsi 1
Si Abu menceritakan keseronakannyer bercoti di pulau redang.
Kengkawan yang laen kusyuk mendengar dan ader yang btanya itew ini. ~berkongsi kegembiraan
tapi Si Alien : Ala, aku dah pernah pegi dah~
emmm~~

SITUAsi 2
Si Ali: Wehh aku baru bli baju cap ayam syok wehh bli ngan gaji pertama
Si Alien : Ala, aku dah lama pakai baju cap ayam~


hahah aper pandangan korang?
malas lagi untuk teruskan situasi nyer mungkin akan jadik sampai 28 situasi 176 situasi kuang kuang kuang~
tapi ending nyer totap sama
~saya dah~
"senang cerita sumer yg korang baru nak rasa tu aku dulu dah rasa..
ahh ketinggalan tul la korang niehhh"

hehehe pada erin orang sebegini mungkin~ PERASAN BEST kot

tapi erin tak de masalah untuk berurusan atau pon berperasaan ngan orang macam nie
hehehe sebab KSIAN dierkan~

cuba korang bayangkan kalo citernyer begini plak..

Si Amat: Wehhh aku kener kencing manis, darah tinggi, sakit jantung lahhh
Si Alien : Ala, aku dah lama ade sumer tu~

Renung-renungkan...
mungkin kekadang sifat itew jugak ader kat kiter~
tapi i tak la koot
huhu

4 ulasan:

ONE ZABA berkata...

aku pun dah...dah sarapan.

eRiNsZ berkata...

aku pon dah dah abess sarapan... blom makan tgah hari kuang kuang...

cikpuanpijan berkata...

haha akak suke citer yg last tu...tak de sapa nk ngaku kan.....ntah hape2 org gitu....semua dia dah....cess!

eRiNsZ berkata...

kak fizan, klo ngaku gak camno?
heheh tak dapek nak nolong ~

Tanda Kenangan