CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 Mac 2010

miss u lor..

wahhh miss ape lak ni erin..
Miss my blog la
Lama tull kan erin tak update his his his berabuk
so i'm back ~

alamak nak start dari maner eak...
cam memalu lak uhhh erin...erin...erin

huhh idea sudah lari~
mungkinkah meggie sudah kembang?

ksian nyer knaper idea yg tadinyer mencurah-curah tetiba jadik kering kontang..
huhh seakan nyer raser mao nangis lagi~ still without any reason
waaaaaaaaaAAAaa
mana Mr jep my dearie huhuhuhu pinjamkan daku bahu mu wahh gitew
(skali mr jep tido la, pnat drive)

OK lah mau rehat-rehat menunggu esok.
Wahh satu permulaan yang bagus sbab:
SAYA RAJIN UNTUK PEGI SKOLAH
Mungkinkan saya rindu bebudak cumill 1 Bestari dan 1 Cekal
(sjak bila dorang nieh cumil wakaka~ cumill untuk ku picit-picit haha)


uppsss esok takde masa di 1B dan 1C
hhaaha mau jumper budak COMEL 6B tu.
ComeL la sangat bebudak 6B tu, ala-ala mak budak ngan pak budak dahh
erin lak yang terasa diri ini cumill
(ada nada meng UP kan diri sendiri yer di situ)

jaga koranggg klo tak siap latihan maths ku siap gulaikan korang
cikgu cumill mau menggulai kamo 6B~

okehh beb

tapi betul la,
saya tak sabar mau pergi skolah
Knaper eak?

~huhh masih lagi tanpa alasan yang kukuh~
(knapa aku cenggini ar)

masih lagi blom terlewat untuk ucapkan "Salam Maulidurrasul"

Tanda Kenangan