CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 Mac 2010

miss u lor..

wahhh miss ape lak ni erin..
Miss my blog la
Lama tull kan erin tak update his his his berabuk
so i'm back ~

alamak nak start dari maner eak...
cam memalu lak uhhh erin...erin...erin

huhh idea sudah lari~
mungkinkah meggie sudah kembang?

ksian nyer knaper idea yg tadinyer mencurah-curah tetiba jadik kering kontang..
huhh seakan nyer raser mao nangis lagi~ still without any reason
waaaaaaaaaAAAaa
mana Mr jep my dearie huhuhuhu pinjamkan daku bahu mu wahh gitew
(skali mr jep tido la, pnat drive)

OK lah mau rehat-rehat menunggu esok.
Wahh satu permulaan yang bagus sbab:
SAYA RAJIN UNTUK PEGI SKOLAH
Mungkinkan saya rindu bebudak cumill 1 Bestari dan 1 Cekal
(sjak bila dorang nieh cumil wakaka~ cumill untuk ku picit-picit haha)


uppsss esok takde masa di 1B dan 1C
hhaaha mau jumper budak COMEL 6B tu.
ComeL la sangat bebudak 6B tu, ala-ala mak budak ngan pak budak dahh
erin lak yang terasa diri ini cumill
(ada nada meng UP kan diri sendiri yer di situ)

jaga koranggg klo tak siap latihan maths ku siap gulaikan korang
cikgu cumill mau menggulai kamo 6B~

okehh beb

tapi betul la,
saya tak sabar mau pergi skolah
Knaper eak?

~huhh masih lagi tanpa alasan yang kukuh~
(knapa aku cenggini ar)

masih lagi blom terlewat untuk ucapkan "Salam Maulidurrasul"

3 ulasan:

ONE ZABA berkata...

nak menggulai bebudak tu kena taruh cili lebih sikit.

eRiNsZ berkata...

heheh siap ..
cili besor, cili kcik,serbuk cili,sos cili, sumer ader~

lin berkata...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

Tanda Kenangan