CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 Mac 2012

Barang cute dalam handbag Cikgu Pink

 Perempuan ngan handbag sure macam kembar kan?
Daku pon samer...
Kalo p school dah macam-macam beg kne bawak.
1. Handbag
2. Beg Pam Madela
3. Beg sireh (letak netbook + buku ++++)

Sampai pakcik jaga pon tegur...
Tak nampok mner cikgu... lidung dek beg besar-besar tu...

hahahahahahahha
Okey hari ni tak nak selongkar beg bagai.
Nak tunjuk duit pun... bukan nyer ader pon...
resit banyak arr


Cuma nak menujuk kat korang satu barang panassssssssssss

Panasssssssssss la sangat kan..
hahahahaha

Barang comel ni ha...
Secomel cikgu pink aww


Comel kan?
Si comel ni sentiasa duk dalam handbag ku...
Alahai bukan freehair pon... memang la i bertudung keyyy..

Ni nak guna untuk sikat rambut dak eisya yang kekadang dah sama taraf ngan HANTU KAK LIMAH
sesekali bleh gak telek muka sendiri kat cermin comel tu tau.. awwwww

Kat mana i beli?
Soalan WAJIB bagitau tu..
erin beli kat Pahang masa cuti Raya Cina ari tu.
RM2 jer pun hihihihihihihihi.....


Yang penting comel...
Bebudak darjah 1 pun berebut nak pegang sikat comel CIKGU PINK ni tau..

4 ulasan:

Dzil Khadeeja berkata...

cikgu, saya pun nakkkk sikat yg comeiii itu..ekeke... =)

eRiNsZ berkata...

bole... baca sifir dulu hahahahaha

anisalya berkata...

saya jarang bawak handbag. kalau blh nak bwk satu je beg. senang nak letak segala macam benda. hahaha...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

mmg shomel sikat cikgu shantek manes ni..

dlm enbeg saya penuh ngan resit..
hahah.. men sumbat aje pas urusan beli2 tu.. ;-p

Tanda Kenangan