CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 Mei 2012

Contest Ibu ku Inspirasiku

Terima Kasih Jacob's Malaysia....
hai gumbira dalam hati
lalallalalalla.....

sempena hari ibu lepas Erin ader masuk 1 contest:
Jacob's Ibuku Inspirasiku
Menarikkan?
Hadiahnya juga sangat menarik.
~Kerusi urut osim.... wawawawwawa sungguh Mr jep boleh pencen mengurut hahah
(compem i tak menang tu, ibu damia si zamzarina yang menang tau)

~iPad idaman hati ... juga gagal dimiliki

~Cross Trainer .... Haahaha juga gagal


yeeeehaaaaaa see look at number 31
yeeeeehaaaaa masih lagi bertuah
dapat sambar periuk La Gourmet worth RM500
(tak mungkin la daku mampu beli weeha)

sungguh gembira, dalam hati berbunga bunga




Korang mesti nak baca karangan ku yang berjela-jela tu kan.....
next entry la yer muhahahahahaaa

Mama mau ker periuk ni?
periuk mama i sangat kelasssok, macam gudang tau..

8 ulasan:

MulutPayau berkata...

tahniah dear...errrr pinjma periok tu barang smnggu dua, boleh tak????

Emy Omar berkata...

Lama tak jenguk pink blog ni.Tetiba jenguk tengok tuan tanah menang contest.Tahniah Erin

Zana Md Nordin berkata...

wah...menang jugak
tahniah ler....
mahal tu...set periuk tu..
kira berbaloi gark tu eryn

Nur-nba berkata...

Tahniah buat Erin.. Periuk ni mahal dan berkualiti.. Tak rugi kalau kita rajin masuk contestkan..

eRiNsZ berkata...

MP (k.na)~ mau pinjam boleh ajerrr... hasil dlm priuk tu..kna bg sket hahaha

eRiNsZ berkata...

thanks emy darling..... rezeki bulan mei

eRiNsZ berkata...

zana.. rzki terpijak ni.... hihi rmai gak geng blogger yg mnang kan..

eRiNsZ berkata...

nur~ thanks nur darling
mg suka msuk contest cma skrg ni masa jer terbatas huhuhuhu so mner yg smpat jer

Tanda Kenangan