CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 Julai 2013

cikgu erin jual siskrim?

Peti Besi..
Memula peti ni sampai jenuh gak nak menjawab ngan jiran-jiran
(ceh macam la ramai ngat jiran.. sorang dua je pon)

"Cikgu Erin jual aiskrim ke?"


Ha, ni la peti nya.
Confirm la kan peti aiskrim kan.

Ehem... Erin tak jual aiskrim pon.
Cuma guna peti aiskrim ni untuk simpan EBM yang dah penuh kat peti ais..




Nak beli deepfreezer kami belum cukup budget.
Harga untuk deepfreezer pun kurang-kurang RM400 hingga RM600.
Emmm.. pening jugak tu.
Mujur la kawan Mr Jep pinjamkan peti aiskrim ni.
Alhamdulillah...
Semangat ni nak susun stok EBM dalam peti aiskrim ni.

Peti aiskrim ni pon sama kategori dengan deepfreezer kan?
Jadinya susu (ebm) ni akan tahan 6 bulan.

Punyalah besar peti aiskrim ni kan..

Heheheehe..


1 ulasan:

Emy Omar berkata...

Kita pun ingat erin jual ais krim td hihihi

Tanda Kenangan