CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 Mac 2009

Innershine prune essenCe

  • haaaAAA.. aper dah jadi pada eRin? entry berkembar? atau entry duet? Dalam masa kurang 1 jam bleh lak aku buat 2 entry? mungkin ni pnyebab erin di serang virus sakit kpala ... terlalu bayak entry yang bersesak dalam kpala ku ini mungkin....

  • snang cerita.. cuti 9 hari nie ku habiskan dengan berjimba-jimba.. and shopping walou pon... kertas-kertas bernilai dalam purse smakin susut.. sesusut nyer.. yang smakin bertambah cuma lah resit-resit lepas memuaskan kehendak hati..

  • ari Isnin..16 Mac (time tu sure la cuti skolah dan.. masa tu kitorang on d way balik Gua musang untuk pereksa PTK keesokan hari nyer. Erin dan mr Jep smpat lak melencong dari Muadzam... zooom ke Kuantan. walou pon lalu ikot Bera lagi dekat untuk ke Gua Musang.. Kami ke Kuantan.. untuk.... shopping..................................barang yang ter miss beli ari Jumaat lepas. Ari jumaat pon kitorang dah ke Kuantan.. emm kali ni destinasi tujuan...east coast Mall.. bepusing-pusing.. dalam keadaadaan ala-ala mengejar masa.. sambil menghayati aircon kat situ...( camner tu?) kitorang ke CAREFOUR beli sket barang keperluan eisya... dan maser tu ar mata ku terpandang ini... innershine-pati prune.. haha..

erin pon nak secantik CAMELIA ok.. haha.. rase nyer ader offer.. cuma RM 23.99 untuk 6 botol yang harus diminum sebotol sehari di waktu malam. Rasa nyer... rasa prune la... ok best dan tak sepahit ubat atau jamu-jamu (penah ker erin makan jamu?) Sbenar nyer erin amat memilih tentang rasa.... Klo pahit atau tak bekenan... sorry... sbab tu cuma beli 1 kotak jer.. hehehe... sebenar nyer.. Aku tak derk duit untuk bermewah-mewah... kewangan cukup terbatas yerk... Sampai terpaksa menyusun ayat sedih dan merayu-rayu Mr jep...
"Plz abang... please...please... sayang janji sayang jadik baek"
dan mujor ler tuhan lembutkan ati Mr jep untuk belanja i RM23.99 untuk innershine-pati prune aku memang pokai, klo tak ku angkut 5 kotak trus. stok untuk sebulan.... so skarang nie...persoalan nyerr:
  1. adakah innershine pati prune nie akan bertambah dalam peti ais ku atau pon.. hangat-hangat taik ayam jer? (taik? yarkkk)
  2. Berkesan ke? adakan erin akan seCun Camellia?
Kusut....kusut......sekadar gambar hiasan.....

5 ulasan:

Unknown berkata...

nampak berseri-seri je pasangan suami isteri ni. kesan innershine la tu.

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

ha ha ha...
betul ler tu...zana pun sama nie..
kena minta sedekah kat laling hubby kalu nak beli apa2....dah ujung2 bulan nie...poket penuh ngan kertas resit jer...

sedap kan inner shine pati prune tu...

leadleedeea berkata...

innershine mmg bgus kot..nk try jgk laa..xkan erin jer nak secantik camelia...hahahaa

eRiNsZ berkata...

hehehe.. ade-de jerk la k.chik nie..

gitew ler zanna, time cam nie insaf jap... bler dapat gaji tu dier tak hengat...

jom lead kiter lak.. jadik duta innershine gitew..

hehe klo de rejeki lbeh.. nak + ngan pati berry lak.. malam pati prune-siang pati berry.. hahaha..pokoi lagik aku

Yatie @ My Silent Shout berkata...

erinsz,

saya baru try 2 botol, malam semalam dn malam kelmarin. sangat berkesan, boleh baca review saya di my blog.

hari ni nak p beli tambah lagi kasi penuh peti ais!

Tanda Kenangan