CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 November 2009

Gaduh, BERgaduh, TERberGaduh

huhh BM ku hancuss..
tapi korang fahamkan maksudnya


erin tak risau langsung tentang BOLA
BOLA TETAP BULAT
~kalo tak bkan bola namanyer
~munkin jadik KOTAK atau PIRAMID~


erin juga tak pernah risaukan
tentang MENANG & KALAH
menang ke, kalah ke, aku tetap begini
lagipon tak mengikuti dari awal so..........
jgan jadik pak turut okeh.
or demam bermusim huhu
(walou pon aku mahu dia KALAH~ blagak sangat wehhh)
(~upps rahasia rumah tangga yang sume owang dah tahu~)


yang Erin risaukan tentang penyokong-penyokong dan umat manusianya
tolong la korang JAGA DIRI, JAGA JATI DIRI,

YANG DI PADANG MASIH DI PADANG
berguling ker, jatuh ker, terduduk ke, kat padang jer

jangan ler sampai yang kat luar ni
sampai bawak ke HOSPITAL atau BALAI POLIS
~minta dijauhkan semua itew okeh~

SO,
PESANAN dari PINK HEart:

" tak kesah lah sokong KLATE ke, NOGOGHI ke"
~no gaduh-gaduh okeh~
no tumbuk-tubuk
SEMANGAT KESUKANAN OKEH


tapi.................
kita tengok saper yang kena tido kat luar
hahahhahhahaahha
LU PIkir la sndiri


10 ulasan:

honeylanz berkata...

hahahaha... has pun nk tgk sape kena tido luar mlm nih :p

eRiNsZ berkata...

heheh (*_^)

ONE ZABA berkata...

den totap sokong pahang... biar la tak masuk final pun.

ije berkata...

setuju!

pesan jgn bw mercun pun, tetap drg bawa. tgk la nanti~

kakchik berkata...

kakchik nak jadi referee boleh ke?
erin, tikar dan bantal dah sediakan ke untuk 'sesiapa' tido kat luar tu?
nasib baik le kakchik ni tak minat bola dan suami pun dia tak berpihak mana-mana sebab wartawan kenalah dok tengah-tengah, hehehe. (ada juga masa2nya berat sebelah)

eRiNsZ berkata...

haku sokong one-z lah...

eRiNsZ berkata...

ije... mercun tak pe...ag takot yg plik-plik jah huhu

eRiNsZ berkata...

erin sokong kak chik dan che abe huhuhuhuhu..

tido luar... without bantal hehh kejam tak?

eRiNsZ berkata...

hahahaahahaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHAH

3-1 beb (^_^)

Aman berkata...

Dosa..dosa ..tak baik

Tanda Kenangan