CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 November 2012

Geng ratu kebaya?

ehemsz...
sila vote ibu atau anak yang bergaya? hahaha
tiada talian hayat diperlukan.
Juga tiada hadiah diwarkan
sekadar entry pemanas setelah Pink HeArt hampir beku tanpa entry hahahaha..

Okey la ni.. gambar masa raya puasa lepas gila babas peram lama giler kan?

Kali ni Erin nak cerita kat mana korang boleh dapatkan kebaya ni.

Sebenarnya ni bukan edisi sedondon.
Kebaya dewasa + Kain pario ala songket 
tu Erin beli dekat butik Peace (ala yang banyak xxxxxxxxxx tu)~ singnboard kaler hijau kot.
akak-akak semua musti au tau harga kan? 
Beli masa ofer 1 set tu RM100 (berbaloi-baloi..) jimat la siket.

Kebaya kanak-kanak (eisya)
kebaya jer tau Erin beli kat Kebaya Zarina Ayu
harga RM69

kainnya Erin beli pariogold sama ngan ibunya RM29.90 then i jahit la sendiri..
huhuhhuii..

anak ngan emak bajunya sama jer harga adoiii
bikin lawan tokey ini.

Tapi cukup puas hati...
tak ler ibu jer yang bergaya sakan tup tup anak sememeh jer kan..
uppppppsssssssssssssss

jom berkebaya.
Mr Jep geleng kepala ~ya ampunnnnnnnnnn~
tahun depan dua-dua pakai jubah katernya..... hukhukhuk..
aku angguk tanda setuju sambil merenung tanah.
(tapi dalam hati berkata... Jubah pun harussssssssssssssssss Glamer hahaha)



2 ulasan:

Reena Onn berkata...

Hahaha... comel je gitu :)

Emy Omar berkata...

Dua2 pun comel..

Tanda Kenangan