CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 November 2012

Hajra Polka Dot


Hajra Polka Dot
Tudung termahal pernah pakai hahahaha tak sampai 3angka pon harga.
Hihihihi meh i nak promot sket
(ala ada sehelai jer pon)
tapi serius wei tudung mahal ngan tudung pasar malam ni ada kesamaan dan perbezaannya.

Akak cikgu hokey so ayat n data mesti TEPAT.

PERSAMAAN
Design~ Berlambak kat mana-mana kan? Warna tak yah cerita lah

PERBEZAAN
Kualiti kain sesangat la berbeza. Yang mahal ni memang masyuk... lembut and yang best nya tak panas. yang aku selalu beli tu memang la cun tapi menahan kepanasan aku ajer la yang tau...

Bior ler asal nampak cun katanya heheheehhehe

Jangka hayat 
Tidak dapat dipastikan bergantung kepada cara penjagaan korang.
Awning aku cam dah hancuss jer..
sebab termasuk dalam mesin basuh
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Upsssss erin masih belum bertukar profesion menjadi makcik penjual tudung yer.
kalau berminat ngan tudung Hajra ni sila cari reseller yang berdekatan.
Tak pon terjah je Jakel dalam tu mesti ada Hajra ni..

Cakap lebih tak guna.
I tak beli pun ada orang baik hati bagi hadiah
Cayang U lebih la darling
Sempena Hari guru katanya

1 ulasan:

Emy Omar berkata...

Cun tudung polkadot Hajra ni..pernah masuk butik Hajra ni harga berpatutan dan mampu milik kan

Tanda Kenangan