CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 Februari 2009

Manik JaLuR KaSeh


emmm akhirnyer siap gak jahit manik "JALUR KASEH" heheheh jiwang tue...
nie baju kurung KaK Zan (PGASUh dak eiSya).. Lamer gak nak siapkan nie..hehe... sbabnyer my loVLy asstn tu sntiasa ler ader dok tolong sepahkan manik-manik.. tu yang lamer bangat nak siapkan..


Walaopown... jahitan nyer tak ar skemas maner tapi heharaap Kak Zan suker la yer...
and untuk korang-korang jangan lak dok menempah kat eRin yerk.... SAYE TIDAK MENERIMA TEMPAHAN hehehe... jahit untuk Kak Zan nie pown sesajer jerk suka-suka..



5 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

cantik
dah lama zana tak menjahit manik
he he he
susah ada assistant yg rajin nie kan....

ijechan berkata...

sempat kak erin buat? isk.. ije yg solo ni pun tak sempat. haha.. erkk.. malas~ =P

papepun, cantik la. sweet. eisya. ehe

eRin berkata...

camtu ar zanna kejer yg siap sehari jadik darab 2 la....hehehe...nak wat camner.. ghajin sesangat asstant kiter kan


ije...sesambil tgok tv jer... tu pown time ghajin klo tak... jarum dok dlam stor la..

ONE ZABA berkata...

cik puan besar saya tu rajin beli buku jahit-jahit manik ni. tapi setakat beli buku je la.

eRiNsZ berkata...

bgus la tu one-z skurangnyer bli gak..

Tanda Kenangan