CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 Mei 2010

cuti-cuti Tambun Lost world

Mencari dunia yang hilang di Tambun

1 April lepas~ meraikan hari keputraan Sultan Kelantan,
(kelantan cuti direct time tu, 30 31 mac then sambung 1-2 April)

so pink family berjimba-jimba ke TamBun
eisya nak main air
(sebenar nyer ibu dier yang terlebey gedixs)

hehe bertolak dari bandaraya Gua Musang ni~ dalam 2jam 30 minit dahhh sampai Ipoh
~alhamdulillah pjalanan OK jer ~1st time tau reronda Ipoh

MUJUR LA ADER GArMINN
heheeee banyak membantu benda alah ni taw

Chek inn kat RegaLodge
OK lahh RM130 tapi sbab kerajaan punya kaki +tangan juga
just kner bayar RM103 sahaja

lepas tu kami terus la memecut ke Tambun hehe tak sabar dahh nak main air nie...
eisya relaxs jer
Ibubabah lak over hehehee



Ukur dulu~ naseb baik pree lagi jimat ibu ngan babah
next year sure kena charge dahhh
..Layan gambar eak
.
Then harus lahh mandi dulu kan, kang ujan kempunana lak~
Kat sini cuma ada 3 tempat berAir yang utama jer..

1. Kolam... cam tmpat bebudak ader la slide, ship ngan cendawan-cendawan tu..


cehh berenang kununnnn
relaxs jap bawah cendawan hujan



ni lahh pirate ship nyerrrr
tak sempat possing jdik pirate hehehe
Dengan basah-basah tu gi Main kat tempat cam Fun Fair tuu ha....
.
Lets Merry Go Round
(menan Faberet ibu)

Then jalan kaki okehhh pusing Lost worl tu...
Bawak eisya tgok Tiger...

Letih jalan masuk dalam air smula....
sebab dia macam ader ala-ala sungai kot sekeliling niehhh

Minum dulu
abaikan ibu yang serabai
~ader aku kesahhh~


Then sampai ke Zooooooo....banyakkak gak lahhh haiwan-haiwan yang menakutkan eisya kat dalam tu hehehehehe


Pusing lagi siket sampai ke depan smuler....
dan kami sambung mandi kat
Pool ala-ala Pantai....
ader pasir pantai lagikk


upsss.. kami tidak menggunakan khidmat KERETAPI
hanya BERKAKI AYAM sajer
Thennn Balikkkkkkkkkk bilik lahhhh woittttt
~ sudah mau tutp.~ kami diantara yang terLAST kuar hehehehe~





Tanda Kenangan