CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 Mei 2010

Gua Musang Takde air

Gua Musang dilanda edisi TAK DE air
~huhh musim pepanas cam nie air plak tak ader~
bermandikan peluh dan air mata la kengkawan

dah 2 hari tak de air tp alhamdullilah weoll kat "white house" a.k.a rumah putih ni masih lagi belum kePUTUSan bekalan air..
kami blom lagi bergaya ke surau atau masjid sambil mngusung baldi..
sebab:

1)kami cuma ber 3 ~

2)air tangki digunakan sejimat-jimatnyer (guna tisu pon bole.... muhahah)

3) tiada adegan masak-masak..


4) guna polisterin utk urusan minum-minum


5) Tak basuh baju...Basuh baju? sudah 2 bakul penuh....perlukah menyumbang ke dobi?


uhhhh semoga air kembali ada
~katanyer ader paip bocor~
sila tampal segera wahai Air kelantan
Kang aku sponser salotape~kamo mau?

Mujur kamu memberi khidmat air bergerak
pssst: abe.. tea o beng limau so dehh
(harus aku disembur dengan air yang berkelajuan 200km/j)

Itu bukan gambor laki i yang ensem tp itew ustaz sbelah rumah..
sebab: kami maner ader tong-tong banyak camtu..

yang ada hanyalah:
baldi, gayung, and botol mineral water...
kalo erin bawak keluar semua botol kenit-kenit tu..
mau cik abe air kelantan ni `gilis aku ngan tayar lori dier`


"upppsss... bleh tak tolong siram pook bunga saya?
Jawapan nyer: Kereta tak nak suruh basoh skali ker?"

~pertanyaan yang akhir itu hanyalah bermain di minda sajer~
sebab.. malas lah ak nak beramah mesra dgan EN AIR KELANTAN tu
Tido lebih baik dari i memikirkan masalah air ni~

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alahai..cian nye//musim panas lak tu..ada sungai berdekatan x? terjun mandi manda

baincardin berkata...

Jom kita tambahkan ilmu tentang 'Baby Development' Yay! ^_^

eRiNsZ berkata...

has
ader sg tapi air nyer cam teh tarik la has huhuhuhuhuuhuhuh

bain ~ okeh

ONE ZABA berkata...

sini..sini..sini...ada banyak air sini.

Yati berkata...

erinsz dok kat gua musang ye. Kampung husband Yati kat Tumpat.
Memang susah kalau takde air ni.Takde letrik pun takpe, jgn takde air.

lin berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Tanda Kenangan