CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 Mei 2010

dari guru kepada guru

(gambar google~bukan i yang buat)
dapurku tidak stabil untuk mengCuppy cake kan diri


Selamat Hari Guru
untuk semua guru-guru ku...

takde istilah eX-teacher okehhh

~cikgu skolah tadika Bukit Ibam
~Cikgu-cikgu SK Bukit Ibam 1988-1993
~Cikgu-cikgu SMK Paloh Hinai (walou pon beberapa bulan jer)
~Cikgu-cikgu SMK Muadzam Shah 1994-1996
~Cikgu-cikgu SMT Seri Pelindung 1997-1998


~Pensyarah (cikgu gak kan) Maktab Perguruan Teknik Kuala Lumpur (1999-2002)

~Cikgu-cikgu seperjuangan di SK Bukit Ibam (2002-2006)
~Cikgu-cikgu SK Kampung Keledek (2007)
dan Cikgu-ckgu SK Sri Wangi (2008-2010)

Ramainyer cikgu dalam hidupku.....

mama & papa pon cikgu ku jua...

dan Selamat Hari Guru
juga kepada Cikgu yang telah menggodaku lantas menambat hatiku
CiKgu hensem~ Cikgu Mohd Jafni



mutiara kata untuk semua guru Malaysia
.“Guru Tidak Boleh Hidup Sekiranya Tiada Murid, Murid Tidak Boleh Hidup Sekiranya Tiada Guru.”



Aku pernah berada dalam 2 situasi
~berguru dan menjadi guru~

dan kini aku tahu
MENDIDIK ITU JAUH LEBIH SUKAR DARI MENJADI MURID
(renung-renungkan, selamat beramal)



psst: kepada cikgu yang pernah ku pancitkan tayar keretanyer aku mintak maap-ampun....nakal nyer aku...
kepada cikgu yang ku campak kan kasut tinggi nyer yang cantik itew ke tingkat bawah~ampun

huhhh tetiber jer ada rasa yang seperti mau menangis~

9 ulasan:

kakchik berkata...

SELAMAT HARI GURU erin!

Kakchik suka mutiara kata untuk guru tu.

Huhu... erin gangster juga masa sek ya sampai pancitkan tayar kete guru :O

Rafhanah Mohtar berkata...

cikgu...
selamat hari guru jugak..
terima kasih ilmu2 yg cikgu pernah bagi kat saye..
jasamu akan dikenang..^^

baincardin berkata...

selamat hari guru, cikgu!~ ^_^

Naz-Segalanya disini berkata...

selamat hari guru cikgu erin yg nakal..dr cikgu nazz

Naz-Segalanya disini berkata...

selamat hari guru cikgu erin yg nakal..dr cikgu nazz

eRiNsZ berkata...

kak chik~
erin bkan ganster...tp telajak nakal...hehehee
jiwa muda huhuhu....
moga tak ada lah anak murid erin cam tu...

eRiNsZ berkata...

Raf~
cgu rindu kamo.. blajar rajin-rajin yer

eRiNsZ berkata...

baincardin~ selamat cikgu hari-hari...

eRiNsZ berkata...

Naz`selamat hari-hari naz hehhee

Tanda Kenangan