CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 April 2011

Contest Ragam Anakku Dalam Berpantang

Ini sticky mood: 5 hari yer
untuk entry baru scroll ke bawah ye kawan-kawan



Giveaway.... iezmierah memang kena ngat ngan mommy pink ni okehh
" RAGAM ANAKKU DALAM BERPANTANG"
maklum ler ni hari ke 65 slepas melahirkan Naufal.
so erin nak cerita tentang ragam Naufal semasa berpantang..

Sebenarnya Naufal ni tak de lah meragam ngat masa dalam pantang
baik jer dia macam ibunya ahaxss heheh
tapi itu kisah BENAR ~memang tak meragam


cuma insiden sedikit dramatik bermula
heheh jeng jeng jeng..
time nak tidur malam..
Naufal nak ditidurkan atas tangan.. berlokasi bawah ketiak masyem ibunyer..
(sila bayangkan)..
cukup dramatik tak?

nak lebih dramatik lagi...
perangai itu diwarisi dari kakak nyer ~eisya~
dan.. nasib baik ler ibu ni ader 2 tangan dan 2 ketiak..
hhehehhehhehe
so sweet kan? ngeeee (^_*)
kekadang tu menduga kesabaran dan keselesaan jugak..
hehehehee tapi selebihnyer

"just enjoy that moment dear"




4 ulasan:

chugie berkata...

ok, thanx join ye..

good luck

eRiNsZ berkata...

chugie~ welcome dear...

eRiNsZ berkata...

chugie~ welcome dear...

Encik Suami berkata...

naufal anak keberapa?agak glamour nama naufal skrg nie?

jemput terjah new entry

1) (>.<) Fenat..Tapi, Dpt Berita Gembira (>.<)

2) (>.<) Untukmu (>.<)

Tanda Kenangan