CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 April 2011

Menang peraduan maggie

Hehehehehhehe
nampak tak... sengeh lagi hehehehe

menang peraduan Maggie.
Kali ni peraduan dalam majalah
dapat la barangan Maggie
tak ingat plak worth RM50 ke RM 100
tapi dapat la 1 kotak ni ha....

suke-sukeeer sangat..
bila ntah antar peraduan ni.. pinkheArt pon dah lupa

kebetulan member Mr Jep tolong ambilkan kat karangkraf..
Thanks ustaz din ngan kak lin.
Jadi hadiah ni dah dibahagi 2 la.
ni 50% jer..
keseluruhan hadiah tu
ade la:
meggie kari 5 pek
maggie ayam 5 pek.
Maggie cup tu ada 4
sos tiram 1
sos chili 1
cukup rasa 1
kreatif 5 pek
perencah nasi goreng cina 5 pek
perencah nasi briani 2
perencah daging black papper 2
Air Milo 2 tin
towel kecik
Apron
Beg

kompem tak abes untuk kami sefamily so memang patut sangat la dibahagi 2.
Suka tak? suka la.... hihhihih tapi masalah nyer semua tu expired bulan 10/2011 ni
kena la merajin kan diri kat dapur kan...
Klo tak buang cam tu jer la nampak nya hahahahhha
auuuuu mampu kah aku? kihkihkih

~Thank you karangkraf~

2 ulasan:

liwaniel berkata...

wah bestnye...macam2 dapat dalam hamper maggi..boleh la masak nasi briyani...

eRiNsZ berkata...

hahahah pndai ler sngat makcik ni hehheh

Tanda Kenangan