CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 Januari 2009

Huhu... naper kowang pindah?


Sbenarnyer entry nie tersimpan dlm draf dah lama ngat... Busy ar skarang nie.. lgik pown prob ngan gambar... asyik x dpt upload jerk... so nak wat cam ner..PERAM jerk la... x best entry x derk gambor

ari Khamis lepas..8 januari 2009 adalah ari last bagi 29 guru SKSW nie yang sronok ngat dapat memo... Memo? memo tukar ke destinasi pilihan masing-masing. sbnarnyer aku tak la kisah ngat 29 ker 30 ker 48 ker tapi... yang aku kesah kan.. smakin pupusnya warga petang di SKSW nie.. dah tak dapat dah aku tgok muker Kak Ha yang panjang tu, perut Kak Ta yang makin besar tu (ader baby la), sore Maria yang lemak lemau tu... Ustaz Romiezi ngan penapa kapit nyer.. cikgu Zamri ngan lawaXs kering.. dll lagik ar.. Yang pling pnting aku nak oder Cosway kat saper huhuhu deler nyer udah pindah...sedey aku..

Baru staun jerk aku knal ngan warga SKSW nie x-specially sesi ptg ar. aku kan baru taun 2008 pindah kat bumi kelantan nie.. Tapi dorang-dorang nie.. mg friendly..

Tiada ulasan:

Tanda Kenangan