CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 Januari 2009

JOin Gen-2 cluB northern ke Camaron Highland


maner keter Mr Jep?ha....teka


emmm Citer yang pown dah lamer aku peram.... sebabnyer tak sempat nak upload gambar..kuag kuang
10 Januari 2009 kitowang join Gen-2 cluB northern area ( from PERAK) ke Camaron Highland. Nie kire fwen net mr Jep ar.. aku ikut jerk...
memula tu tak plan pown nak gie..

Mr Jep: Gen-2 cluB side northern nak g Camaron, Nak join ker?
eRins'Z : Ikut ar... klo abang nak g kiter ok jer.
Mr Jep: Jalan Gua Musang- camaron tutup nie. Camner?
eRins'Z: Ntah


dalam atie aku: Haelehhh cam aku tak tau ader jalan lain. Mamat nie sajer jerk suruh aku yg decide coz... klo pe-pe hal snang dier nak tala kat muker aku... taktik basi beb... dalam kocek gua sumer tu...ko kan laki aku


So malam tu aku tido jerk... tak prepare ape pown.
Pepagi ari Sabtu tu Mr Jep kjut.. jom ar pegi camren...
Ok...siap. Aku gosok baju ala kadar jerk... siap kan kasehku eisya tu.. capai kamera & handycam.
Chaaloooo... tak smpat nak breakfast pown. Makan roti jerk dalam keter coz takut tak samer time sampai ngan dorang yang dari Perak tu. Aku n Famly jerk dari gua musang nie owang lain dari IPOH.

Mujor la kitowang sampai tu ngam-ngam dorang pon tak lepas ag simpang cameron tu. So start convoi... Mr Jep nie cuak gak.. 1st time join convoi camnie dan nak d jadikkan citer tu ha... sbab mr jep ni lambat sket so... dalam line 12 Gen-2 tu terselit Gen-2 model baru nie ha..


cun tak Gen-2 model baru nieh?

First skali kitowang g ladang teh boh. First time nak jmper fwen net Mr Jep nie....takut tak yah citer ar aku kan susah sket nak memuler kan suasana nie... aku kan kontrol ayu... and ala-ala pemalu gitu.. tapi ok ar dorang nie... pramah n gile-giler gak... tapi aku stay control ayu lah.. hahahaha

mana eRinsz yang cun?


s.m.i.L.e






nie jerkgambor kitowang ber Tiga
coz batry camera nie dah abes... malam tadi kan tak charGe...sunGGuh tak puas atie.. aku tak banyak gambar!!





Lepas ladang teh boh tue kitowang g makan-makan, smayang, then rombongan cik kiah ke strawbwrry farm.. taman cactus... makan-makan n shopping.. Aku, Mr Jep n eisya kner balik awal sket tak sempat ar nak tunggu blik same ngan dorang coz Mat le dah tipon jalan Gua Musang- Cameron highlanD dah TUTUP.. alamXs terlebey sudah... acermaner nak balik nie...

mujor ler pak polisi tue..lepas kan gak kitowang balik lalu jalan tue... klo tak... tido cameron ar kitowang malam tu... Next time bleh join lagik tak mR jep???




Tiada ulasan:

Tanda Kenangan