CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 Januari 2009

SaTu daRi aZam 2009ku...

muRning evrybody...
Alhamdulillah... pnghujung January nie.. 1 dari azam 2009 ku dah pown bjaya dilunaskan..
azam yang maner yerk??
Azam ku yang "PENUHKAN PASU BUNGA KU ITEW LA"




emmm baru lah umah sewaku nie nampak cam umah orang yang dah kawen.. Klo tak, umah kami nie maintain cam umah bujang gitew.. kosong jerk..

Skarang nie cumer nak maintain kan jerk la... bebunga tu.. Rasernyer yang aku tanam nie sumer pokok yang daya untuk hidupnyer tinggi.. NGEH>>ngeh..ngeh.. cumer cik MAWAR berduri tu jerk yang perlu diskodeng lebeh sket..




cantik tak? nie rose pngantin
nie lak rose yang sakit .. toOOOlon..

Pastu.. Mr Jep nie, aku raser 1st time kot dier sokong usaha suci murni seri aji ku ini... so.. aku pon lebih bsemangat ag.. raser nyer pasnie aku nak menbelai ORKID la pulak. Mr Jep.. dah tunjukkan tempat gantung orkid ku.. ha.. teka kat ner? kuang kuang kat ampaian belakang umah yang kitorang yang kami dah tak guner tuw..

Camner pown SlamaRt la SkodeNg pokok Bunga eRin yang tak Sberapa ini...








upsss ini anak daraku..ibu dok bkebun.. eisya cam beser ar.. main


and.. next step.. for FebuaRy lak.. insayaalah.. aku akan tumpukan pada kejer-kejer menyulam dan menjahit lak..


salam sayang


Tiada ulasan:

Tanda Kenangan