CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 Januari 2009

alaaahai anak ibu

emmm... lamer kan tak tulis entry kat blog nie... sbenor nyer aku dserang dmam and tahap kesihatan dan EMOSI yang kurang stabil....

so ari nie baru lah aku start masak semula... tu pon yang ringkas jerk... nkemas umah sket-sket.. basuh kain yang dah 3 ari tak bercuci...

nak dijadikkan cerita jeng..jeng...jeng... suspen..

maser aku dok masuk kan kain dalam bakul utk d sidai.. baru aku tringat kat anak daraku kasehku eisya tu lar..
dengar suare yang ala-ala ning baizura tu, aku pon panggil la si kecik tu..

ibu: eisaya...eiSya...
tapi si kecik nie tak mnyahut pon.. blari aku keluar umah sbab tgok pintu dah tbukak.. takut gak aku.. memacam kes skrang nie... yaAllah jangan lah ader aper-aper yang jadik

daN...daN

aper yang aku tgok anak aku nie dah pon slamat dok kat atas motor babah dier.. huhh.. bederau darah aku...

tApi....
aku pown terpikir... camner sikecik nie bleh panjat dok atas motor babah dier tu?
whatever la eisya ibu tak larat nak pikir coz kpala aku nie stil ag pning-pning...
jadik nyer aku pon amek la si kecik nie turunkan dari motor... dier dok ar main -main sambil aku teruskan kerjaku menyidai kain..

eMMMMmmm...
dan kali nie aku bleh tgok ngan mata aku sndiri aksi si kecik nie...kowang tgok la.. sndri...



alaihai anak ibu.... skarang nie dah start brooom...brommm..brom.....
so kalo kowang duk kat Kesedar Putra nie... and dengar ader ibu yang dok bising-bising marahkan anaknyer...emmmmm...AkaK la tu.. dek non oiii..

2 ulasan:

D.a.a.l.i.a. berkata...

salam.... alahai comeinya anak dara kecil awak ni.... sempat tu amik gambar dia beraksi naik motor babah nya ye

eRiNsZ berkata...

tue ler... daalia.. emmm prangai nyer.. tapi nak wat camner tue ler permata hatie ku... haha

Tanda Kenangan