CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 Januari 2009

mR JeP & kete baru nyer..

correction....... sbenar nyer keter die yang baru cat jerk..

dah sminggu gak gen2 tu.. tak bersame kami. rndu nyer aku..
aRie nie Mr Jep turun KL g amek jantung atie dier tu ar.. tapi.. Tak sanggup nak tulis ag....huhu
Dah pown bsalin kulit.. x smpat sampai umah lagik Mr Jep dah brape kali dok antor mms kete die yg baru make-up tu.. teruja la tue.. sbenar nyer dah sminggu laki aku nie tak snang duduk. Time dier blik dari anto keter tu lagik ar... KENALING nyer...waalaah tapi... Makan bertambah..tido berdengkur..mandi.... Mandi... tak intai ar... tak tau lak..Hehehe harap-harap basah ler

Huhu... walou pown aku lbih suker kaler yang asal.. aku yg pilih tau kaler tu...
tapi ok ler.. my hubby nyer taste kan.. so.. sbagai sowang istri yang smemang nyer budiman, dan mithali... aku terPAKSEEeeeeer men support..
"waHHhh canteek nyer keter baru abang"...
emmm klo tak cakap cam tu nak ckap camner ag kan...
Jangan ko bwak girlfwen dah...bang.....
tak sbar tunggu Mr Jep blik.. nak tgok senyum nyer yg sampai ke telinga tu..

Walou camner pown jgan luper sok 1st dei school for 2009. bajudah siap gosok and

emmm.. aku dah pon balutkan buku ringkasan mengajar... cantik tak? mesT la PinK.. Satu untuk eRin and.. satu ag untuk Mr Jep.. hehe pink jugak ar.. laki aku kan..

untuk sumer.. SLaMat kemBali ke Skolah... "uhhh smpai tua la ko skolah erin"..

Tiada ulasan:

Tanda Kenangan