CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 Januari 2011

Hajat tertunai di cameron highland

Setelah berendam air mato n berbalas-balas entry kat blog mahupon fb
akhirnyer hati konkrit Mr Jep mencair jua...


Tertunai ler hajat di hari Jumaat
Hajat menikmati Strawberry di puncak gunung~lalaalaaa
Korang layan gambar yer



rootbear float Mr Jep, milkshake strawberry, sundei strawberry, strawberry with whippingcream..
memang masyukkkk banget..


Pewut boncetku sudah enuh berisi strawberry yang nyummy itu~
tapi mg notice sesangat baby ni tak suker coklat ler.... kureng sket mlayan strawberry cekelat..

wahh petanda baik
TIDAK AKAN BEREBUT CEKELAT dengan ibunyer..


tapi si kenit cumill ni pasti nyer tak akan pencen lagi untuk gadoh-gadoh manjer nan ibu nyer...
a


and
a big THANKS untuk MR JEP
"jahat nyer kamo"



uppp tak luper mencari bekalan sekembali nyer ke GUA nanti
~lalalalalla senang hati~

13 ulasan:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

wah.. wah.. wahh..
terliur org kat sini taw!!!
mabeles!!!.. aiii, tingin gak ni.. =)

Iela Fazielah berkata...

wah bestnyer!! dah smapai cameron.. ila pun nak gi jugak.. dr ngandungkan irfan thn 2009 smapi skrg xdpt nak jejak sana....

azura samsuddin berkata...

akhirnye dpt gak... mesti hubby akan penuhi gak hajat isteri terchenta tuh... hehehe

JaSSNaNi berkata...

best nye... seronok dapat suprise kat sana ye... :)

dappp nyer ... teringin gak nak makan camtu.. hihi

ct N honey berkata...

terliur pulak tgk gambar milkshake tu...mmm...yummy...

lia berkata...

haha...suka tengok ekpresi muka yg kat atas tu!nampak sangat gembiranya hajat dah tercapai..:)

eRiNsZ berkata...

Leily~
sila mendaki ke CH yer hehe..
klo nk tlg pos kan pon~ sumer nyer da slamat masuk pewut hehehe

eRiNsZ berkata...

Iela~
kena tunggu memboncit 1 lg kot heheeh..

eRiNsZ berkata...

zura~
mg encik hubby penuhi cuma nyer jnuhh lerrr hri hri susun dialog mruntun jiva huhuhuhu

eRiNsZ berkata...

Jassnani~
jom panjat CH...
hehe tp klo nk ogether gether kner tggu erin lpas pntang la plak..
ni da tnggu hr dah ni..

eRiNsZ berkata...

Lia~
sesangat sangat ler gumbire nyerrrr...
tak terkata biler suap strawberry tu hehheeee
mcm 1st taim mkan pulak..

erienz berkata...

wah bynknye strawberry...bilalah sy nak ke sana lak...

MulutPayau berkata...

amboiii....bestnya..trtunai jugak hajat tu yer..kalau tak meleleh air liur baby nanti...

Tanda Kenangan