CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 Januari 2011

Kabinet dapur ~ CuteCastle

Edisi muncong ke: 2
a.k.a EDISI KURENG PUAS HATI
huhhh TAK PUAS HATI LANGSUNG SEBENAR NYER


Susah mau cerita lor...
berbulan-bulan servey kabinet dapur..
tempat yang konon bakal memberi motivasi untuk:
cooking and baking
tapi....


korang layan gambar:
para dapur nyer yer:


Sila lihat sambungan nyer...
kan ker tak sama langsung......!!! grrrrrrr


sakit mata wehhhh nengok nyer...
tak yah cakap ler part joining antara mozek ngan mozek tu..
memang bebulu jer mata aku ni ha..



dah ler tu.. korang tengok ni...

tetiber jer ader tiang tu....
sila fokus pada
tiang yang siap pakai mozek tu..
Sungguh giler kentang entah apa-apa....


MALAS MAU PIKIR, MALAS MAU MARAH-MARAH
TAPI AKU MEMANG HANGIN TAHAP LAPAN..


Tu la lain kali:
1. Please la plan aper nak buat~ jangan ler aci bubuh ajer
(and biar ler ader detailing yer...)
Ini bukan bahana salah ku okey..

2. Please la cari orang yang betul-betul expert.. lain ler kalonak buat yang baru tetiap bulan kan...


so solution nyer?
AKU MALAS PIKIR~

Pintu ker, hapa ker aku malas pikir...

Yang ku rasa skarang
NAK PECAHKAN AJER~


sepatutnyer ia begini:

.



picture dari sini.

dan SEKARANG camno?
Entah aku tak tahu and aku tak mo pikir

5 ulasan:

JaSSNaNi berkata...

lor... uhhh... mmmm :-?
nak wat camne? kalau pecahkan dari sekarang tak nampak sangat kerugiannye.. kalau biarkan build terus.. takot tak menepati citarasa.. lagi susah.. :(

dizcomel berkata...

salam...hi..kalu xpuas hati baik pecah kan jer dri sakit mata n sakit hati pasni kena ngadap tetiap ari benda tu..heheheh..sekadar pendapat..

aku.mamalia.wanita berkata...

paham... paham... nasi sudah jadi bubur...

SoNice berkata...

ni kontraktor M or C ni?kalau kontraktor M mmg tak heran le kalau buat keja2 cenggini....sebelum siap baik komplen abis-abisan...nak pakai lama tu..

Dunia Mommy Comel berkata...

sabar erin, dalam masa yg sama alngkah bgusnya sy boleh buat kitchen cabinet sendiri. apakan daya skg masih menyewa.

tapi kesian awak. sabar ok

Tanda Kenangan