CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 Oktober 2010

Mabuk manusia kerana mengundi di GUA MUSANG

Misi mencari burger sedap GAGAL hari ni.
(misi ditunda ke hari esok)
sebabnya nya:

~ SALAH GERAI
Mr Jep ditugaskan mencari burger sedap untuk santapan si isterinya telah tersalah gerai.
Huhhh gua musang di penuhi gerai-gerai.... memacam gerai ader..
naik pening gak melihatnya tu yang mr jep salah terjah tu.... jalan pon jadi semakin sempit...

Meriah nyer GUA MUSANG dengan gerai-gerai
segala simpang ada jualan...tapi satu pon i tak singgah heehehhehh
(nia antara gerai yang baru tumbuh di Gua Musang ~ gara-gara pilihan raya)
Gambar diambil 2 minggu lepas. Hari ni lagi...lagi...lagi... meriah


KESIMPULANNYA:
Jadi misi mencari burger sedap totally GAGAL hari ni.
Kalau berjaya, esok kuar entry burger sedap yer..

~MABUK MANUSIA~
Pening ngan manusia yang semakin ramai..
B4 this rasernyer yang bertangga kat kedai makan sekitar Gua Musang ni hanyalah "pink family" ni dan beberapa muka yang boleh kate cop sirim la...(atas dahi ade tulis~bini tak masak)
dan bujang-bujang di Gua Musang (dah kawen tapi anak isteri di tempat lain~kiranya SUAMI yang mencari rezeki di gua musang).
Tapi hari ni, penuh kedai makan ngan manusia-manusia...
susah mau parking kereta woi...


Ni semua gara-gara mengundi di Gua Musang
~semoga warga Gua Musang meraih tuah~
(kami tompang senang jer)

Tiada ulasan:

Tanda Kenangan