CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 Disember 2011

Tentang Dhia dah abes ke? Episod Akhir

Adehh la episod Tentang Dhia rupernyer semalam...
HUhuhuhuhu daku tak tengok pon..
Kesian Mr Jep
Percaya tak Mr Jep minat cerita ni?
hahahahahaha
SERIUS wehhh
memang Mr Jep Minat giler citer ni.


Erin? Erin tak mengikuti sangat pon,
tengok pon sebab Mr Jep yang nak tengok.
Kalau ikut Erin baik layan 701 CSI tak pon 702 Top Chef

hihih jivang kan my hubby lalalalalala
Sbenarnya smalam erin yang ajak Mr Jep pegi pasar malam hehehehehehe
sempat tengok sekejap jer la tentang Dhia ni.
(kalau Mr Jep tau malam tadi episod akhir ~ Sure dia tak nak keluar )

ya Ampun abang, erin pon tak tau hihihi
oleh itu gigih daku mencari you tube episod akhir Tentang Dhia ni.


Khas untuk En Suami tercayang
Sila tengok:





Kalau korang nak tengok keseluruhan drama Tentang Dhia ni
korang boleh tengok kat


dari episod 1 sampai episod 30
without iklan hihihi

layannnnn

2 ulasan:

ILA HonEyBuNNy berkata...

suka ending tentang Dya walaupun sedih...sob3...heheh

ahsfantasy24 berkata...

Ramai yang tak suka ending dia,
huu kita tak sempat tengok lg la sis..

P/s:
ahsfantasy24.com">Selamat tahun baharu, semoga hari mendatang lebih baik dan semoga tercapai apa yang diimpikan :)

Tanda Kenangan