CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 Oktober 2009

Mau pakai baju apa?

emmmm berdebar-debar la pulak...
hehehehe
esok mau pegi amek adiah..

alah erin, macam tak pernah amek hadiah kan?
sumer orang pon pernah amek hadiah atas pentas kan?

tapi korang tau tak apa yang selalu terjadi pada diriku ini?
sebenarnya erin ni nampak jer berani tapi sebenarnya tidak.

MASA SEKOLAH RENDAH
masuk pertandingan bercerita
wakil skolah + no2 pngkat zon
tapi tahu tak korang yang erin tak pernah pandang penonton.
erin akan terus fokos pada satu objek.
Biasanya dinding dibelakang dewan hehehe


MASA FORM1-3
i masuk pantun u, sampai pringkat negeri
no 3 pringkat negeri wahhhh..
tapi erin akan sentiasa menjadi pemantun ke2.
kerana, lebih selesa dok tengah-tengah kiri-kanan ada orang


MASA FORM 5
heheh lagik lawak masuk pidato secara bidan terjun.
Member yang sepatutnyer berpidato sakit so terpaksa ganti..
menang la pulak.
Pastu wakil skolah hehehe
dpat no 2 pringkat zon phang, klantan, tganu
karnival skolah teknik
time berpidato erin tak pakai spek mata ( i rabon u)
so... tak nampak la orang
heheheheh


uhh apa motif selak sejarah silam?
motifnya:
nak bagitau erin ni mengalami sindrom takut dan berdebar-debar tahap dewa wahhh.
Bila berjalan sorang-sorang pon rasa seram sejuk ler.
Mula lah syok sndiri rasa cam semua orang pandang
(padahal tak pon)
pastu kaki jadik bersimpang siur.
Memang selalu ler control sampai terbelecok
or jatuh barang fuhhh MALU....

esok ni cam mana?
mujor Mr Jep temankan.
tapi eisya lak... cam mana?
boleh tak bawak skali?
kalo tak i bersendirian lah jawabnyer.

satu lagi nak pakai baju apa?
..
kalo blouse ngan jeans ok tak?
coz majlis tu cam kasual jer~kat shoppingmall
maybe kat ruang legar dier jer kot.

Korang rasa apa baju yang erin patut pakai.
dalam erti kata lain
yang paling selamat?
(cess macam nak amek kereta sebijik lak)
just tanya pendapat jer kalo ada yang sudi membantu

tetiba teringat kat hadiah yang kak chik buatkan untuk erin

Happy Birthday Dear Erin the Pink Lover!


mau pakai blouse itew...



5 ulasan:

zieha berkata...

jgn yg terseksi n terseksa sudahla,,hehehe:P

eRiNsZ berkata...

heheheh... klo gitew sure mr jep kunci pintu.. wakakak

honeylanz berkata...

blouse + jeans dah ok dah ;)

CuTeMiUt78 berkata...

eemm gitu la plak ya.. klu majlis ala2 kasual.. emmm blouse ngan jeans pun ok dah.. tak berapa formal sgt kan.

ziha berkata...

wahh, tak sangke kak erin ni hebat orgnye..pandai bercakap2...berhujah..tak macam kite..sbb tu kak erin leh jd cegu..hihi

Tanda Kenangan