CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 Oktober 2009

Before eXam

Hehehehe
Ari ni cikgu garang nak cerita tentang school
huhuhuhu

Sebelum edisi penderaan minda bermula
(exam akhir lagi 3 minggu)
erin lapang-lapang kan dulu minda bebudak ni.

bawak gi bercuti?~
jangan harap korang dah banyak cuti okeh.

memandangkan SATU BUKU TEKS dah di khatamkan so..
Tahun 3A~ kita main-main lak kan.

KITA build 3D shapes
(wahh berminat sesangat bebudak ni~suko kamu dehh~)
Bebudakkan.. benda camni memang sangat teruja.

dan ni la 5 finalist yang telah dipilih oleh juri profesional (erin le)





dan korang rasa yang mana menang?
Pemenang ditentukan oleh juri awam melalui VOTE~sms guna tangan.

Dan pemenang nyer ialah:
Kumbang nan seekor~ si AFIQ tu ar "My Robot"katanyer

Adalah bebudak ni kata "Pengundi Hantu?"
huhhh bebudak zaman skarang sumanyer tau.

okeh:
Dengan RASMI nyer edisi PENDERAAN bermula.. jaga korang
Siap pasni.. drill jawab soklan okeh.
hehehe bisa muntah nombor la....

dan pendera nyer:

wink (^_^)
pompuan melayu terakhir gitew


10 ulasan:

leadleedeea berkata...

hamboih erin....gambo last tuh tak menahan lead tgk nye...ala2 dato siti gituwwwwwww

eRiNsZ berkata...

huhu lead... klo cam tu bpontensi tak jd DATO' erin wahaahahah

kakchik berkata...

bagus la cikgu erin ni... kalau kakchik jadi anak murid pun tentu suka.

selalu study je... mana seronok, bermain sekali-sakala dapat juga release tension, hehe.

cikgu kreatif!

Aman berkata...

waa tabik spring ..la...saspek betul ...cikgu ..cemerlang ini...

~PakKaramu~ berkata...

Salam ziarah dari Pak Karamu

eRiNsZ berkata...

TQ k.chik heheh trasa cam dpat award lak hehehe.
tp erin ni x ler hbat mana... kekadang tu M jgak..
sesekali jer rajin mlayan bebudak ni uppss..

eRiNsZ berkata...

Along~
cess mcam tak tu.. lu pikir la sndri

eRiNsZ berkata...

Pak Karamu~ salam ziarah

CuTeMiUt78 berkata...

hi..hik..hik.. tukang dera cun habis

eRiNsZ berkata...

wajib cantik... topeng semata-mata...huhui

Tanda Kenangan