CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 Oktober 2009

Mangsa Buli Contest


MANGSA BULI CONTEST?
mau Mr Jep mngamuk kalo tau anak cumilnyer pernah dibuli si ibu nan ayu nieh hehehe~



Nama Mangsa:
NUR NATASYA JAZLINA BINTI MOHD JAFNI


Umur semasa Kejadian:
1 tahun ++

Umur Kini: 2 tahun 5 bulan


LAPORAN KEJADIAN:
Pada suatu pagi yang indah dan suhu takat-takat sejuk...remang bulu roma,
eisya di suruh mandi.
Tapi my anak dara memang banyak tul cekadaknyer..
Masa ni eisya dah pandai bejalan + berlari so penat la nak dikejar nyer.
Dapat jer tangkap anak dara tu. Erin sumbatkan dalam MESIN BASUH!!
dan berdialog la si ibu

IBU: OOoooo tak mo mandi eak. Ibu basuh eisya guna MESIN baru taw..
Eisya: WaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAaaa

upss.. kejadian ini masih di RaHsia kan dari pengetahuan Mr Jep
hehehe i'm sowi darling i dera-dera your cumiL
huhu

ku terpaksa melaporkan kejadian ini

kepada: MoMMy Qastalani
alamat: http://karipapsayur.blogspot.com



kerana: Ibu eisya ni MEROYan nakkan:


eleh korang pon nak join gak la kan?
NyamPAH~
klo rasa berbakat dalam edisi memBULI~silakan ke:
(LINK INI)
before:
19 October 2009 jam 9 am.


1 ulasan:

karipapsayur berkata...

tq okeh sebab join contest ni okehh

Tanda Kenangan