CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 Oktober 2009

suRatan atau kebetulan...

masih lagi cerita tentang MAKANAN

suatu masa dolu....

saat mengGILAi keropok lekor
~ hari-hari ngadap keropok lekor.
sampai ler satu ketika tu TERLALU TERINGIN nak keropok losong
~hasilnya: erin diberi surat berkursus 1 minggu di PSPN TERENGGANU hehehe
dapat ler menyantap keropok losong itew sepuasnyer..


saat mengGILAi kueh teow goreng
~ hari-hari makan kueh teow goreng
~hasilnya: erin diberi surat untuk berkampung 14minggu di PULAU PINANG hehehe
dapatlah tekak pink nie merasa CHAR KUEW TEOW versi PENANG


kini mengGILAi satay
~ hari-hari mau makan satay
~hasilnya: erin juga diberi surat hehehe


mungkinkah ini semuanya suratan atau pon kebetulan? heheh
yang pastinya sumernya berSURAT wahh


tapi macammana pula dengan
~KEINGINAN~

KEINGINAN untuk makan mee bandung. Adakah tandanya erin akan ke MUAR pulak?

KEINGINAN untuk makan PASEMBOR. Adakah tandanya erin akan ke PENANG lagi?

apapun semalam erin dapat makan satay lagi
(^_^)
suker



dan dapat 2bungkus keropok losong

dari abang Selan~ upah mr jep tolong pi kemas+ angkut barang dier kot
tak kesah lah~yang penting
M.A.K.A.N

hehehe
soalan penutup:
1.Siapa, orang yang suka makan tapi tak suka masak?

jawapannya:
erin da pink lover lahhhh



12 ulasan:

ONE ZABA berkata...

cuba erin menggilai makanan luar negara pulak...

leadleedeea berkata...

saya pon suka makan tapi tak suka masak.......muahahahaa~!!!

delour berkata...

kite sme mgilai satay=P

eRiNsZ berkata...

one z:
kalu erin menggilai mkanan luar ngra pon rasanya dpat gak.. dapat angan jer la huhu

eRiNsZ berkata...

lead: okeh buleh masuk geng

eRiNsZ berkata...

delour:
jom satay... hehh4e

eriey berkata...

makan aje erinzs yer..sdap pulak tuh..ekekeke..

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

apa kata lepas nie ngidam nak makan pizza ker...sushi ker..sure termakbul nak gi oversea plak erin..

EL berkata...

Huhu..tringat habit stiap blik kg cik hubby nun kat kdah..sblum nek highway..kitorg melencong masuk kajang dulu pekena sate..(org len menyinggah R&R,tpi bukan diriku..bahana giler2 sate..heheh)

eRiNsZ berkata...

eriey:
mg po eriey bdan pon dah stambun ni 5 guni beras beb

eRiNsZ berkata...

zanna:
kalau.......
tp rasanyer bkampung jer la kat pizza hut ngan sushi king sampe bjanggut huhu

eRiNsZ berkata...

Lia:
aku ni bermusim jer... pas jemu pndang pon x mau...hahaha

Tanda Kenangan