CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 Ogos 2009

arwah PAPA ~ dalam kenangan

Salam Ramadhan sumer~
Insyaalah hari ni 2 Ramadhan 1430h

Insyaalah 2 hari kita menjalani ibadah puasa
2 Ramadhan membawa kenangan pada erin dan keluarga

2 Ramadhan 3 tahun lepas arwah papa telah pergi menemui penciptaNya.
teringat lagi pagi 2 Ramadhan tu,

Papa demam..sejuk kaki nyer macam air batu
Papa suruh erin pergi kerja. Biar mama jer yang hantar papa pergi hospital pagi tu.
Erin cium tangan dan pipi papa & mama macam yang selalu kami buat.
Erin pergi kerja

Tak terfikir langsung sesuatu akan terjadi.
Mama telefon bagitau papa dihantar ke Muadzam sebab papa sesak nafas.
erin balik awal dan tunggu kat umah..

Chik telefon bagitau papa dah tak de
sumpah ERIN TAK PERCAYA.
ntah rasa cam mimpi TIPU~
telefon mama
Ya Allah..
ntah tak tau nak cakap rasa cammana gelapnya dunia....

emm tiap yang bernyawa pasti akan pergi jua..

erin mohon Sedekah kan al-Fatihah buat arwah papa tersayang MD.Nor Bin Md. Ali semoga rohnya dicucuri rahmat




4 ulasan:

ije berkata...

Allah lebih sayangkan papa kak erin.

alfatihah buat allahyarham.

Miss Ekin berkata...

al fatihah..
setiap yg bernyawa pasti akan menemui mati..
allah lebih sygkn mereka yg pegi dlu..
sabar ye kak~
sume dugaan..

leadleedeea berkata...

erin..
Allah lebih sayangkan papa erin..
Sabar yek..

salam ramadhan..n lead mintak maaf kalau2 ader salah n silap..k?

eRiNsZ berkata...

thanXs sumer..
Moga arwah papa ditempatkan dikalangan orang yang beriman ~amin~

Tanda Kenangan