CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 Ogos 2009

my ~ Cute Castle~

emmm kami kner pindah...
pindah ke mana? ~entah
knapa? ~ tuan umah nak dok umah dier

~Nyampah!!~knape nyampah?

Pnat la weih.. nak kemas barang..
Umah kat GM nieh bkan main susah lagi nak cari..
Masa nak dapat umah ni dulu pon..
berkilo air mata kuar.hehehehe

Haruskah erin & mr jep pasang khemah depan skolah tu
atau pon..
kami buat tak reti jer dok dalam umah nie.. heheheh
takkan tuan umah nak angkut barang kami lak kan.



so...
..kami menjenguk ke Cute Castle kami..


emm rasenyer kne cari rumah lain dulu..
cam lambat lagi jer nak siap.

.
Mr Jep & eiSya

Mr Jep sedey...
Nape?
~Cute Castle memang teramat Cute~

tak per la darling, nanti kiter kumpul tanah (sebulan se baldi)
Lama-lama nanti boleh lah kite buat Castle besau-besau yer.



10 ulasan:

ije berkata...

cepat angkut barang kak erin, kang jadi cam kes amalina lak. wawa.

ONE ZABA berkata...

cari la gua....gua musang kan banyak gua....wakakaka!!!

~sall berkata...

nasib mu la weh, dpt tuan rumah cam tu. tak lama gi nak pose, bertambah keje la ye!!! penat3...

white^^angel berkata...

kena pindah ke kena halau? hehe.. sian korang..tak seswai sungguh tuan umah tuh

eRiNsZ berkata...

ije:~
mai ler tolong....
malasz amat nieh

eRiNsZ berkata...

one Z~
huhu btoi tu jimat sewa hehehe

eRiNsZ berkata...

salll..
huh pnat minda lagik...
pnat pnat pnat
meh ler tlong

eRiNsZ berkata...

nuru..
ayat sopanZ~pindah
ayat kureng ~haluuuuuu

om pakat blasah tuan umah aku sikit sorang...

CuTeMiUt78 berkata...

alahai cian erin

eRiNsZ berkata...

memang pon cian kiter

Tanda Kenangan