CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 Ogos 2009

MomBloggersPlanet Cutest Baby with TOYS Contest

eiSya join contest..Cutest Baby Photo Contest!!
anjuran: MomBloggersPlanet
dan harap-harap hadiah tajaan PhotoBookMalaysia dan AliceWonders. menjadi milik my little princess

(klik icon di bawah untuk menyertainya
)

Tema untuk Bulan Ogos:
~“Cutest Baby with TOY(S)”~

>>Cute tak eiSya..
Budak comel yang kat atas tu namanya:
NUR NATASYA JAZLINA BINTI MOHD JAFNI
D.O.B: 7 Mei 2007

Apa yang berlaku dalam gambar di atas?
Eisya dengan Bebear kesayangannya lah..
Sbenarnya gambar tu diambil lepas eisya kne marah dengan ibunya.
So eisya menangis dan mengadu...
Nak mngadu pada siapa lagikan?
Babahnyer kerja so....
BEBEAR lah tempat eisya mengadu..
Huhu.. Shahdukan?..

walau ape pon eisya tetap cute.


My opinion about the usage of TOYS in early childhood learning?
Memang barang permainan amat membantu dalam perkembangan kanak-kanak..

Permainan kanak-kanak yang berwarna-warni , berbunyi dan bermuzik akan
merangsang perkembangan minda kanak-kanak.

Selain daripada kesan kepada perkembangan minda dan otak,
Permainan pun membantu psikomotor kanak-kanak..
Permainan yang boleh di pegang, digenggam, disepak dan digigit.

Yang paling penting Erin selalu gunakan Alat Permainan sebagai bahan bantu semasa mengajar eisya.
~Colour,counting, fruits,..

Selain dari tu, permainan ni jugalah peneman eisya...
hehehe (time ibu merajuk)


dan.. permainan ni juga membantu eisya bersosial.
Tengok tu:

eisya dan anak-anak jiranku.

Yang Paling PENTING,
ibubapa kenalah pastikan permainan itu bersesuaian dengan umur anak-anak kita.
Kalau tidak, permainan juga boleh jadi satu alat yang sangat merbahaya.

renung-renungkan...

Jom mummy kiter join contest ni..
dan jgan lupa menjenguk ke:



MomBloggersPlanet contest page : http://www.mombloggersplanet.com/1312/cutest-baby-photo-contest-august-09/
PhotoBookMalaysia : http://www.photobook.com.my
AliceWonders : http://www.alicewonders.com


This month’s Baby Photo Contest is proudly sponsored by:


1 ulasan:

liwaniel berkata...

menarik nye apple pie ni...nanti2 boleh try buat

Tanda Kenangan