CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 Jun 2009

LDP lagi..


uppss LDP tu Latihan Dalam Perkhidmatan...
Khusus sehari.. penganjurnya ialah: skolah sndiri..

mungkinkah erin bkan cikgu yang berdedikasi sbab tak suka p khusus?...emmmmsbnarnyer bkan tak suka.. tapi memang rasa malas ngat. Cutiku tergadai rasanya..

tapi dari sudut positif ok la.. sesekali "baterY kner charge" jgak kan. Dapat makn free...hahahaha

emmm ntah khusus pasai aper lak ler ari nie...
ok lah i nak p mandi dolu... pkul 8.00 dah nak kne chek in huhuhu


Knapa pnyakit M.A.L.A.S ku ini masih bertapa dalam diri?
SEMANGAT>>>>SMANGAT>>>SMANGAT>>>>


6 ulasan:

ije berkata...

selamat berkursus kak erin. uhu.

honeylanz berkata...

ehehe..selamat ber LDP;)

eRiNsZ berkata...

huhu... cuti ku di rompak lagik

leadleedeea berkata...

lead nyer skool ader gotong royong plaks today...cutiku pon di rampok..huhu

kakchik berkata...

salam erin, sampai pukul berapa kursusnya? semoga mata tu tak mengantuk dan badan pun cergas sepanjang berkursus. kalau tak nanti bateri jadi weak, hehe.

eRiNsZ berkata...

tu ler lead nampak nyer ari nie kita g makan kat kdai lagi ler... kayer makcik restoren

dah balik dah k.chik...
tapi smpat gak tersengguk skali dua tadi

Tanda Kenangan