CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 Disember 2010

Aktiviti cuti sekolah

Bulan November & December ni kan
Musim Cuti Sekolah
Meriahlah rumah korang-korang dengan askar-askar kecik yang sedang bercuti kan?

Kalo ibunyer seorang suri rumah, ni la masa nak menyingsing lengan melayan kerenah kan? hehehhehhe

upsss budak kecik Eisya tu bukan nyer skolah lagi pon..
Tapi bermakna lah CUTI SEKOLAH sebab ibu ngan babah nyer yang CUTI SEKOLAH hehehhe


Jom kita main-main dengan Eisya..

Bahan-bahanya:
~Watercolour
~Air
~Berus
~dan yang penting sekali ANAK ANDA yang CUMILL itu


Cara-caranyer:
Belasah ajer...
tengok cik cumill sayer tu bukan main merenyam lagi..



ARTWORK 1
~Tangan comelku~



HASIL NYA:


comel bukan? hehheeh


ARTWORK 2
~Suka hati ko lah~



Bagi peluang kat anak dara ni conteng guna berus ikut suka hati dier. Hujan la... bolat lah...
Suka hati lahh jangan conteng baju sudah...

Tengok tu anak dara i dikerumuni peminat..hehehe
anak-anak jiran yang tengah main beskal... duk perati eisya tengah main-main warna..


HASILNYA:

~Suka hati eisya lah nak buat aper pon..



ARTWORK 3
~Bunga Lalang~
Yang ni ibu guide lah, tak lojik lak budak kecik ni boleh buat tetibe jerkan..

Memula buat daun dulu yer sayang.. dari bawah naik ke atas..
Ader gemuk, ader kurus, Ader sengat... blasahh

Then buat bunga guna kaler merah..
teknik yang sama.. tapi 3 garisan pendek sajer

HASILNYA:~



Tarra~ Bunga Lalang
Yang awan tu eisya buat boolat...boolat...boolat
OK lah kan..








4 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

gud2... nice work eisya..... cantik sgt!!!

eRiNsZ berkata...

iela... jom ajak irfan n fiqah juin skali...

Emy Omar berkata...

cantik art work eisya tu..boleh asah bakat dia ni Erin..

eRiNsZ berkata...

bgitu ler hajat dihati...
tp bebudak kan skejap jer duk concentrate pass tu ntah kemana-mna d buat nyer hehehe
skadar ~have fun jer heheh

Tanda Kenangan