CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 Disember 2010

Chef kecik kami

saya ada seorang anak dara yang comel..
Sangat comel,
dan sangat panjang akal....

Semenjak dua menjak ni menjadi sangat manja dan sangat berkerenah.
Adakah sebab daku preggie 2nd baby?
huhh kekadang mau hangin 1 badan mak ko ni caayang
tapi tu ler anak manja ku:

dan 1 yang ku notice sangat suka menolong.. nak lagi time ibunyer memasak:
hehe maklum ler jarang benor nmpak ibunyer masak kot:








Blasah la eisya....
ko nak potong kat mana pon..
tapi hari tu memang 100% sayur kangkung tu di siang..oleh anak dara ku..
completely

8 ulasan:

EiJa ZaQuaN berkata...

hehe..rajinnye anak dara ni tolong ibunye..:)

eRiNsZ berkata...

eija~
dan juga rajin buat sepah hehehhe

Emy Omar berkata...

rajin ye dia..sister to be kan so kena la rajin hihi

erienz berkata...

oklah tu, dah besar mst pandai masak ni...

aNiS tHe BumbleBee berkata...

aloloo!!pandai nyee laaa...kalo ade anak lelaki mau aku buat menantu dah anak ko ni erin oi..hik hik!

eRiNsZ berkata...

emy~ di paksa rajin oleh ibunyer yg malas heheheheh

eRiNsZ berkata...

erienz~ heharap gitu ler... hehehe

eRiNsZ berkata...

anis~ kalo ader anak sdara pon bole booking heheh kaunter di buka skarang

Tanda Kenangan