CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 Julai 2009

CocoNut Shake di Gua Musang

Lama tak citer pasal makan-makan kan?
emm kat Gua Musang ni ada satu gerai CoconuT Shake yang jadik tempat kunjungan pink family..

tapi erin, mr jep ngan eisya pegi sminggu skali jer la..

Lepas ibu + babahnyer jogging
bawak eisya pegi main kat taman,


then masa untuk isi perut..
singgah ler kat gerai Coconut Shake ini.





kat mana? dekat dengan Shell Gua Musang.
tepi jalan utama gua musang-KL.




kami layan coconut shake ngan bebola api keh keh keh keh..



selain dari coconut shake yang best kat gegerai kat sekitar ini ialah:~
ROTI TEMPAYAN (next time kiter citer).


Klo korang lalu Gua Musang-KL singgah ler minum coconut shake..
hehehe
tapi gerai ni bkak petang dalam kol6 sampai malam sahaja.
klo tetengahari jangan harap..
..ChoW beb..



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rasa mcm pernah stop kt shell ni. tp jarangla guna laluan gua musang - KL. biasa LPT aja

LIN ARIFF berkata...

waa kalo balik perak selalu singgah area ni tp idaklee ku tau ada air sedap kat situuuu...waaaaaahhh

ONE ZABA berkata...

bartu ku tau tempat itu...len kali boleh singgah

eRiNsZ berkata...

jom singgah.....
tapi bkaka ptag to malam jer..
jalanlupa calling calling ea..

Tanda Kenangan